در این صفحه از پارت سیتی، به رایج ترین سوالات در خصوص لوازم یدکی خودرو در بین کاربران پاسخ داده ایم. همراه ما بمانید!
1- لوازم یدکی خودرو شامل چه قطعاتی می شود و چه کاربردی دارد؟
لوازم یدکی خودرو در حقیقت به قطعاتی گفته می شود که به هنگام خرابی، جایگزین قطعات پیشین می شوند. در بحث قطعات یدکی خودرو، مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، اورجینال بودن قطعه است. باید مراقب باشید قطعات تقلبی را خریداری نکنید!
2- لیست محصولات پارت سیتی شامل چه قطعاتی است؟
پارت سیتی لوازم یدکی و اکسسوری خودرو را برای ماشین هایی همچون بنز، بی ام و، سانگ یانگ، ساینا، سایپا، سمند، سوزوکی، سیتروئن، کیا، گریت وال، لکسوس، لیفان، مزدا، نیسان، پژو، پراید، چانگان، تیبا، جک، چری، جیلی، دانگ فنگ، دوو، رانا، رنو، تویوتا و… به مشتریان عزیز ارائه می دهد. شما می توانید لیست کامل محصولات پارت سیتی را در بخش منوی سایت یا در این لینک مشاهده کنید.
3- چگونه می توان کیفیت قطعات را تشخیص داد؟
پارت سیتی قطعات کلیه خودروها را از بهترین تولید کنندگان خارجی و داخلی خریداری می کند و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. جهت دادن تضمین کیفیت و اصالت کالا در پارت سیتی، تا 7 روز کاری امکان مرجوع کردن سفارش با هزینه پارت سیتی وجود دارد. پس از 7 روز کاری نیز کالاها مشروط به شرایطی عودت داده خواهند شد. ما در صفحه چرا خرید از پارت سیتی؟ کلیه مزایای خرید از این فروشگاه را شرح داده ایم. حتما این صفحه را هم مطالعه کنید!
4- آیا قطعات توسط پارت سیتی بسته بندی می شوند؟
پارت سیتی قطعات را از بهترین تولید کنندگان خارجی (در امارات) و داخلی تحویل گرفته و با ارائه بهترین بسته بندی ها به دست شما مشتریان عزیز می رساند.
5- آیا قطعات توسط پارت سیتی تولید می شوند؟
پارت سیتی یک تامین کننده و پخش کننده کلان قطعات و لوازم یدکی خودرو در سطح کشور است. ما خود تولید کننده نیستیم. بلکه کالاها را از بهترین تولید کننده ها خریداری می کنیم و به دست مشتریان عزیز می رسانیم.
6- آیا قطعات پارت سیتی گارانتی و خدمات پس از فروش دارند؟
گارانتی و خدمات پس از فروش توسط تولید کننده کالاهای مختلف، ارائه می شود. و پارت سیتی به نمایندگی از تولید کننده، متعهد می شود گارانتی و خدمات پس از فروش کلیه کالاها به صورت کاملا استاندارد به مشتریان عزیز ارائه شود.
7- ثبت سفارش در پارت سیتی چگونه است؟
پارت سیتی یک فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی خودرو است. و روال ثبت سفارش در آن، مشابه سایر فروشگاه های آنلاین است. ما در صفحه ثبت سفارش کلیه مراحل مورد نیاز برای خرید از پارت سیتی را شرح داده ایم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا کلیک کنید.
8- رویه ارسال کالا در پارت سیتی چگونه است؟
ما کالاها را از طریق پست و تیپاکس برای مشتریان ارسال می کنیم. روال ارسال کالا نیز در پست و تیپاکس کاملا مشخص است. وقتی شما سفارشی را در پارت سیتی ثبت می کنید، ظرف مدت 24 ساعت تحویل پست می شود. به طور میانگین 4 تا 6 روز کاری (بسته به روش ارسالی که انتخاب کرده اید)، زمان می برد تا سفاش به دست شما برسد. در صفحه رویه ارسال کالا جزییات کامل تری را در این خصوص ذکر کرده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا این صفحه را هم مطالعه کنید.
9- آیا سفارش ها در پارت سیتی امکان مرجوع شدن دارند؟
بله؛ شما تا 7 روز کاری فرصت دارید کالایی که ایراد فنی دارد را به پارت سیتی عودت دهید و کلیه وجه خود را از ما دریافت کنید. اما چنانچه بیش از 7 روز کاری از خرید شما بگذرد، قوانین مرجوع کردن کالا قدری متفاوت می شود. ما این موارد را با جزییات در صفحه رویه های بازگرداندن کالا شرح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما این صفحه را مطالعه کنید!
10- شیوه پرداخت سفارش در پارت سیتی چگونه است؟
اصلی ترین شیوه پرداخت در پارت سیتی همان شیوه رایج در خرید اینترنتی است. در زمان ثبت سفارش شما می توانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین، مبلغ سفارش خود را پرداخت کنید. پیش از انجام خرید لطفا صفحه شیوه های پرداخت در پارت سیتی را مطالعه کنید.
11- قیمت قطعات در پارت سیتی چگونه محاسبه می شود؟
همانطور که گفتیم، ما تامین کننده لوازم یدکی و قطعات ضروری خودرو در ایران هستیم که قطعات را از تولید کننده می گیریم و به دست مشتری می رسانیم. پارت سیتی به عنوان واسطه در خرید، درصدی مشخص را بر روی قیمت های تولید می کشاند و تحویل مشتریان عزیز می دهد. توجه کنید که ما جهت جلب رضایت حداکثری مشتری، تعرفه ها را طوری تعیین می کنیم که بهترین تعرفه های قیمت را به مشتریان ارائه کنیم. کافی است قیمت های پارت سیتی را با دیگران مقایسه کنید تا پی به سیاست ما در فروش و ارتباط با مشتری ببرید.
چنانچه پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نکردید، حتما با همکاران ما تماس بگیرید تا طی یک مشاوره رایگان، به کلیه سوالات شما پاسخ داده شود.