سرپلوس هیوندای سوناتا YF

کمترین قیمت سرپلوس هیوندای سوناتا YF، فروش لوازم یدکی هیوندای سوناتا وای اف (Hyundai Sonata YF)| ارسال رایگان و پرداخت در محل

تومان0

شناسه محصول 7215673881890986
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

برند تولید کننده silver
مدل خودرو سوناتا YF
برند hyundai

از مهمترین سیستم های خودرو سیستم انتقال خودرو می باشد که قدرت موتور را به چرخ ها وارد میکند و باعث حرکت خودرو می شود. عملا بدون این سیستم کارکرد موتور هیچ نتیجه ای نخواهد داشت. اجزای کوچک و بزرگی که همه در کنار هم این فرایند را دنبال میکنند و هر یک دارای اهمیت خاصی می باشد. 
سرپلوس هیوندای سوناتا YF
پلوس خودرو یک از اجزای دیفرانسیل می باشد که در بخش سیستم انتقال  به عنوان عامل اصلی انتقال نیروی محرکه موتور به چرخ ها می باشد که خود دارای اجزای متعددی می باشد.
این قطعه یکی از از اجزای سر پلوس می باشد که در مرحله آخر انتقال نیروی پلوس انجام وظیفه می کند. این قطعه با قرار گیری در دو سر شفت از یک سمت با سه شاخه ایی که در ارتباط با گیربکس است متصل است و از یک سمت به پلوس که آن را به چرخ متصل می کند. وظیفه اصلی سر پلوس اتصال پلوس به چرخ و پیچش چرخشی پلوس است.
خرید سر پلوس هیوندای سوناتا YF
کیفیت سر پلوس در نحوه عملکرد آن تاثیر مستقیمی دارد. خارهایی که روی این قطعه قرار دارد جزو مهمترین قسمت این قطعه می باشد که باید دارای مقاومت بالایی باشد چرا که  بر روی دیسک ترمز قرار می گیرد و مدام در حال چرخش است. اگر اهل تیک آف و حرکت های ناگهانی هستید بهتر است از سر پلوس اصلی سوناتا YF  استفاده کنید تا کارایی خود را سریعا از دست ندهد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.