طبق عقب چپ هیوندای آزرا

قیمت طبق عقب چپ هیوندای آزرا، فروش لوازم یدکی آزرا (Hyundai Azera) با بهترین قیمت و کیفیت| بهترین و کم هزینه ترین روش ارسال

تومان0

شناسه محصول 5217066098645276
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

سال تولید(میلادی) 2007

2008

2009

2010
گارانتی محصول اصالت کالا و سلامت فیزیکی قطعه
مدل خودرو آزرا
برند hyundai

سیستم تعلیق خودرو از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است. این سیستم از انتقال تکان های ناشی از حرکت خودرو روی سطوح ناهموار به بدنه و سرنشینان جلوگیری می کند. طبق عقب چپ هیوندای آزرا یکی از مهمترین شاخص های سیستم تعلیق می باشد.
 برای اینکه سیستم تعلیق بتواند وظایف مربوط به خود را انجام دهد نیاز میباشد شاسی خودرو دچار تنش نشود. طبق به عنوان یک رابط اتصالی بین شاسی و سیستم تعلیق برقرار میکند. ضمن ایجاد اتصال بین شاسی و سیستم تعلیق نیروهای عرضی وارد شده از جاده را جذب و از انتقال آنها به شاسی جلوگیری میکند. طبق ها از لحاظ ساحتاری باید فلزی باشند. چرا که همیشه تحت فشار و نیروی بسیاری هستند.
خرابی این قطعه می تواند دارای نشانه هایی چون موارد زیر باشد:

ایجاد صدای تق تق در عبور از دست اندازها
انحراف شدید زوایای کمبر و کستر
بروز صدای جیر جیر که بر اثر ساییدگی طبق با شاسی ایجاد می شود
عدم همراستایی چرخ ها

طبق ها معمولا از ناحیه بوش و سیبک خراب می شوند. چرا که این دو قسمت فشارهای وارده از جاده را کنترل میکنند و بنا بر شرایط رانندگی و نحوه رانندگی در معرض آسیب بیشتری هستند.
 قیمت طبق عقب چپ هیوندای آزرا
طبق ها جزو قطعات اصلی سیستم تعلیق محسوب می شوند که عدم کارکرد درست و سلامت آنها میتواند منجر به ایجاد حوادث مالی و جانی جبران ناپذیری شود. برای پیشگیری از این نوع مسائل بهتر است خودروی خود را در طول دوره های کوتاه مدت سرویس کنید و از سلامت کوچکترین قطعات اطمینان حاصل کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.