دوربین عقب هیوندای سوناتا YF

قیمت دوربین عقب هیوندای سوناتا YF، فروش لوازم یدکی Hyundai Sonata YF، خرید دوربین عقب سوناتا yf | ارسال رایگان

تومان0

شناسه محصول 3872292611006771
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

سال تولید(میلادی) 2011

2012

2013

2014
گارانتی محصول اصالت کالا و سلامت فیزیکی قطعه
مدل خودرو سوناتا YF
برند hyundai

با قرار داشتن دوربین عقب هیوندای سوناتا YF در خودروی Sonata yf شما میتوانید به راحتی پست خودرو را روی صفحه نمایشگر که در داخل خودرو است ببینید تا به خودروهای دیگر و موانع برخورد نکنید. با کمک دوربین عقب میدان دید راننده وسیع تر می شود و به راحتی میشود خودرو را پارک و یا دنده عقب حرکت داد. 
پارک کردن خودرو همیشه یک معضل بوده است به خصوص برای کسانی که به تازگی گواهینامه رانندگی را دریافت کرده اند. پارک کردن خودرو به صورت ساده و یا دوبل تسلطی می خواهد که با استفاده از آینه ها متوجه مانع شد. اما دیدی که آینه به راننده می دهد کامل نمی باشد این مسئله در خودروهای کراس اوور بیشتر به چشم میخورد. این قطعه در عقب خودرو نزدیک پلاک یا روی صندوق  قرار می گیرد تا بتواند این مشکلات را تا اندازه ای دفع کند.
خرید دوربین عقب هیوندای سوناتا YF
این قطعه دارای اهمیت زیادی می باشد چرا که با بازکردن میدان دید راننده از خطرهای بسیاری جلوگیری میکند. دوربین عقب جایگزین آینه نمی باشد و بهتر است در مواقع نیاز از آینه هم استفاده کرد تا هیچ مشکلی پیش نیاید. این دوربین ها  با توجه به مدل و طراحی امکان قابلیت دید در شب راهم نیز فراهم میکنند. در زمان خرید دوربین عقب به کیفیت آن توجه کنید تا خروجی که از آن دریافت می کنید مطلوب باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.