واشر منیفولد هوا لیفان X60

فروش لوازم یدکی لیفان ایکس 60 (Lifan X60) با بهترین قیمت و کیفیت به همراه ارسال به سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات یدکی .

تومان260.680

شناسه محصول 4171147209251976
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

گارانتی محصول سلامت فیزیکی کالا
مدت زمان تحویل ارسال در همان روز
برند تولید کننده KATIK
مدل خودرو لیفان X60
برند lifan

واشر منیفولد هوا لیفان X60 یکی از مهم‌ ترین واشرها در پیشرانه‌ی خودرو Lifan می باشد. واشرها به منظور مهر و موم کردن در بین قطعات قرار داده می‌شوند تا نشتی از جایی وجود نداشته باشد و قطعات کاملا روی هم بسته شوند. واشرها ممکن است از کاغذ، پلاستیک، فلز و حتی گاهی از مخلوطی از هر سه ماده ساخته شده باشند.
وظیفه اصلی واشر منیفولد هوا لیفان ایکس 60 درزگیری محل اتصال منیفولد هوا به سر سیلندر است.
 

علائم خرابی واشر منیفولد هوا لیفان X60

نشت هوا در منیفولد باعث می شود که این بخش از خودرو نتواند عملکرد مناسب و کاملی داشته باشد. توجه داشته باشید که در هنگام نصب منیفولد بر روی خودرو آب بندی آن بسیار مهم است. در واقع باید محل اتصال منیفولد با سرسیلندر توسط واشر منیفولد هوا لیفان X60 کاملا آب بندی شود تا جلوی هر گونه نشت هوا گرفته شود گرچه نشت هوا در منیفولد شایع نیست، اما غیر ممکن هم نیست.
به عنوان یکی از علائم خرابی منیفولد یا نشت هوا در منیفولد باید بدانید که وقتی متوجه شوید در هر باری که روی پدال گاز فشار می آورید، ماشین به آرامی جواب می دهد، احتمالا منیفولد دچار نشت هوا شده است. در واقع در این حالت ماشین گاز نمی خورد. برای تشخیص اینکه گاز نخوردن خودرو به دلیل نشت هوا در منیفولد است، باید به صدای خودرو در زمان کار کردن درجا گوش دهید. توجه داشته باشید که از دیگر علائم خرابی منیفولد شنیده شدن صداهایی مانند زوزه کشیدن، سوت زدن یا مکش هوا است. همچنین سخت کار کردن خودرو در حالت درجا یا دیر خاموش شدن پس از بسته شدن سوئیچ نیز می تواند از علائم خرابی منیفولد باشد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.