بوش طبق بزرگ لیفان 620

فروش لوازم یدکی لیفان 620 (Lifan620) با بهترین قیمت و کیفیت به همراه ارسال به سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات یدکی .

تومان146.020

شناسه محصول 0861954152644591
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

گارانتی محصول اصالت کالا و سلامت فیزیکی قطعه
برند تولید کننده وارداتی
مدل خودرو لیفان 620
برند lifan

بوش طبق بزرگ لیفان 620
بوش طبق بزرگ لیفان 620 جزو سیستم تعلیق این خودرو محسوب می شود که وظیفه اصلی آن ها جذب کردن ارتعاشات می باشد تا باعث شود که خودرو کمتر آن ها را احساس کند. کاهش یافتن انتقال انرژی به سایر قطعات و کاهش نوسانات، موجب آسودگی راننده و سرنشینان خودرو می شود. در واقع می توان گفت بوش طبق وظیفه اتصال قطعات خودرو به یک دیگر را بر عهده دارد و دلیل اصلی وجود آن ها حذف لرزش ها و سر و صدا های قطعات در حین حرکت خودرو می باشد. این قطعه از لوازم یدکی لیفان 620 شبیه به سیبک است و قطعات را به یکدیگر متصل کرده و جنس اصلی آن ها از اوراتان یا لاستیک طبیعی می باشد. اگر این قطعه از خودرویتان دچار مشکل شده و قصد خرید بوش طبق بزرگ لیفان 620 را دارید، می توانید قیمت بوش طبق بزرگ لیفان 620 را مشاهده کرده و در صورت تمایل به خریدی به صرفه و با اطمینان بپردازید.
 
نشانه های خرابی بوش طبق بزرگ لیفان 620

تعادل نادرست خودرو می تواند یکی از نشانه های خرابی بوش طبق خودرو باشد.
لرزش بیش از حد قطعات خودرو که در نتیجه باعث لرزش فرمان نیز می شود.
در پیچ ها زمانی که راننده فرمان را می چرخاند صدا هایی مانند تق تق به گوش می رسد که نشان از خرابی بوش طبق است.
شنیدن صدا از چرخ های جلو می تواند نشانه لق شدن یا خرابی بوش طبق خودرو باشد.

 

راه های جلوگیری از خرابی بوش طبق بزرگ لیفان 620

اگر بخواهیم کمی واقع ‌بین باشیم بایستی بگوییم که بوش های طبق نیز بر اثر حرکت در جای خود دچار فرسودگی و استهلاک خواهند شد و طبیعی است که پس از مدت زمانی که از عمر مفید آن ها سپری می شود احتیاج به تعویض بوش ها برای بهینه کردن کارکرد خودرو خواهید داشت. اما مسئله اینجاست که برخی از رفتار ها می ‌تواند عمر این قطعه را اندکی کم و یا زیاد نماید. به طور حتم سرویس ‌های مناسب در قسمت سیستم تعلیق خودرو می تواند عمر قطعات دیگر را نیز افزایش دهد. به بیانی دیگر می توان گفت کارکرد قطعات خراب، بر روی دیگر قطعات سالم خودرو نیز تاثیرگذار بوده و از عمر مفید آن ها به طور چشمگیری کم خواهند کرد. با توجه به افزایش قیمت قطعات خودرو مسئله سرویس و نگهداری خودرو بسیار منطقی تر و اقتصادی تر خواهد بود. اجتناب از ترمز های ناگهانی، ناهمواری ها و دست انداز های داخل خیابان ها و رانندگی آرام  تر می تواند به افزایش عمر سیستم تعلیق خودرو و همچنین بوش های طبق کمک شایانی نماید. 
سایت پارت سیتی به فروش بوش طبق بزرگ لیفان 620 با قیمتی استثنایی می پردازد تا شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده اقدام به خرید این قطعه کنید. برای اطلاع از قیمت و خرید لوازم یدکی لیفان کلیک کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.