کویل رنو ساندرو

قیمت کویل رنو ساندرو، فروش لوازم یدکی رنو ساندرو (Renault sundro) با بهترین قیمت و کیفیت| پرداخت در محل و ارسال رایگان

تومان1.518.020

شناسه محصول 5346289204775678
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

برند تولید کننده رنو
مدل خودرو ساندرو
برند renault

سیستم برق رسانی خودرو از قطعات کوچک و بزرگی تشکیل شده است که هریک به نوبه خود دارای حساسیت بالایی می باشند. یکی از این اجزا در خودروی Renault Sandero که بسیار کارآمد است کویل رنو ساندرو می باشد. این قطعه در سیستم برق رسانی خودرو نقش پررنگی دارد. در واقع این قطعه  وظیفه دارد برق را برای جرقه زدن و احتراق بنزین تامین کند.
اجازه دهید واضح تر برای شما عزیزان توضیح دهیم. خودروهای احتراق داخلی برای جرقه زنی و تولید انفجار نیازمند به اختلاف پتانسیل حدود 7000 تا 25000 ولت می باشند. این مقدار ممکن است بسته به شرایط عادی، کثیف بودن شمع ها و یا شرایط نامناسب سوخت تغییر داشته باشد. حال اختلاف پتانسیلی که توسط باتری در خودروهای معمولی تولید می شود فراتر از 12 ولت نمی باشد. حتی ممکن است نسبت به عمر باتری کمتر شود. با توجه به این موضوع متوجه خواهید شد اختلاف پتانسیل تولید شده توسط باتری نمیتواند جرقه توسط شمع را ممکن سازد. در این بین کویل ایفای نقش میکند.
 این قطعه به عنوان یک سیم پیچ تقویت کننده ولتاژ تولیدی باتری را قوی تر و در زمان مناسب به شمعی که  آماده احتراق است ارسال میکند.
کویل مانند دیگر قطعات یدکی خودرو میتواند بر اثر دلایلی چون موارد زیر خراب شوند:

برق دزدی در خودرو
استفاده از کویل های بی کیفیت و غیر استاندارد
گرمای زیاد
گذشت زمان
وصل کردن سر وایر به بدنه خودرو
عملکرد ناصحیح باتری خودرو
کثیف بودن فیلتر هوا

قیمت کویل رنو ساندرو
خرابی این قطعه را میتوانید با بروز علائمی چون روشن شدن چراغ چک، بد استارت خوردن خودرو، لرزش موتور، جرقه ناقص و افزایش مصرف سوخت متوجه شدید. در صورت متوجه شدن کوچکترین نشانه سریعا به یک تعمیرکار مراجعه کنید تا در صورت نیاز آنها را تعویض کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.