توپی چرخ عقب لیفان X60

فروش لوازم یدکی لیفان ایکس 60 (Lifan X60) با بهترین قیمت و کیفیت به همراه ارسال به سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات یدکی .

تومان1.943.340

شناسه محصول 1527110476257538
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

گارانتی محصول سلامت فیزیکی کالا
برند تولید کننده وارداتی
مدل خودرو لیفان X60
برند lifan

توپی چرخ عقب لیفان X60 قطعه ای است که چرخ دور آن می چرخد در واقع چرخ روی توپی سوار می شود و بلبرینگ های آن در توپی جای می گیرند که در برخی از خودرو ها سنسور های سرعت هم به این قطعه متصل می شوند لازم به ذکر است که اگر توپی چرخ لیفان ایکس ۶۰ نباشد عملکرد فرمان ضعیف شده و در نتیجه خودرو به درستی حرکت نمی کند.
 

علائم خرابی توپی چرخ لیفان X60

لرزش فرمان: معمولا زمانی که فرمان شروع به لرزیدن می کند مشکل از پوسیدگی لاستیک‌ها یا خراب شدن کمک فنرها است اما اگر ایراد از توپی چرخ لیفان X60 باشد یکی از بست‌های آن افتاده یا بلبرینگ شدیدا آسیب دیده است اگر سرپیچ‌ها هم درست سرجای‌شان قرار نگرفته باشند ممکن است فرمان بلرزد.

شنیدن صداهایی  در قسمت چرخ ها: اگر احساس سر و صدا در چرخ  ها می کنید مطمئنا توپی چرخ خراب شده است و این صداها ناشی از بازی کردن توپی چرخ است و بیشتر در پیچ‌های تند به گوش می‌رسد.

ایجاد مشکل در ترمز ها: هنگامی که روتور گیر کند یا لنت‌ها فرسوده شوند ترمز دچار مشکل می‌شود اما شل شدن بلبلرینگ هم می‌تواند برای ترمز مشکلاتی مثل کشیده شدن یا گیر کردن آن ایجاد کند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.