سيني جلو هیوندای توسان

فروش لوازم یدکی توسان (Hyundai Tucson)، بهترین قیمت سینی جلو هیوندای توسان، قطعات یدکی توسان، لوازم جانبی هیوندای توسان | ارسال به سراسر کشور

تومان5.891.760

شناسه محصول 7107014929123044
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

گارانتی محصول سلامت هنگام تحویل کالا
مدت زمان تحویل ارسال در همان روز
برند تولید کننده HOH AUTO PART
مدل خودرو توسان
برند hyundai

عملکرد موتور و تبدیل انرژی های موجود به انرژی گرمایی باعث شده است که به یک سیستم خنک کننده نیاز باشد. این سیستم طراحی شده است تا با خنک سازی موتور گرما را به بیرون انتقال دهد تا موتور بتواند عملکرد مناسبی را از خود نشان دهد. سيني جلو هیوندای توسان از لوازم اصلی سیستم خنک کننده خودرو می باشد. این قطعه به عنوان محلی برای قرارگیری قطعات پروانه فن و موتور می باشد.
قیمت سینی جلو هیوندای توسان
سینی جلو باید از مقاومت بالایی برخوردار باشد تا در برابر حرارت و گرما دچار دفرمگی نشود. به همین دلیل در زمان خرید سینی توجه کنید که گرفتار اجناس تقلبی نشوید. چرا که در مرحله اول نصب آنها به مشکل برمیخورد و باعث می شود خنک سازی موتور به درستی انجام نشود. انجام این عمل میتواند باعث متقبل شدن شما در رابر هزینه ای بسیار بالاتر شود.
با خرید سینی فن از یک فروشگاه معتبر در برندهای اصلی و وارداتی مورد تایید کمپانی Hyundai میتوانید با اطمینان حاصل آن را در خودروی خود نصب کنید. بهتر است بدانید که سینی جلو توسان به صورت خالی و بدون پروانه فن به فروش می رسد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.