دسته بندی ها
محصولات اخیر

سیم کلاچ رنو ساندرو

فروش لوازم یدکی رنو ساندرو (Renault sundro) با بهترین قیمت و کیفیت به همراه ارسال به سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات یدکی .

تومان3.251.640

شناسه محصول 9238221063261224
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

برند تولید کننده ترک
مدل خودرو ساندرو
برند renault

سیم کلاچ رنو ساندرو یکی از لوازم یدکی می باشد که باعث برقرای ارتباط بین پدال بل سایر قطعات می شود. این قطعه بعد از پدال کلاچ قرار میگیرد و نیروی اعمالی از پای راننده را به کیت کلاچ منتقل میکند. با برداشته شدن پای راننده از روی پدال و فشار دادن مجدد، دیسک کلاچ آزاد میشود و خودرو در حالت خلاص قرار میگیرد. در این زمان راننده فرصت تعویض دنده را داشته چرا که توان تولید موتور در این لحظه به جعبه دنده منتقل نمیشود.
خرابی این قطعه همانند دیگر لوازم یدکی ممکن است و چون در یک فرآیند کاملا مکانیکی قرار دارد احتمال خرابی آن به شدت بالا می باشد. کاملا روشن است که خرابی این قطعه در تعویض دنده ها قابل تشخیص باشد. نشانه های خرابی این قطعه را میتوانیم به این صورت شرح دهیم.

رشته رشته شدن سیم کلاچ 
خرد شدن روکش پلاستیکی 
بریدگی سیم
تابیدگی سیم 
خشک شدن سیم

در صورت مشاهده هرگونه از علائم بهتر است در اسرع وقت نسبت به تعویض آن اقدام کنید چرا که میتواند مشکلات ذکر شده در قسمت پایین را به همراه داشته باشد.
1. شل و سفت شدن پدال کلاچ : اگر پدال کلاچ بیش از حد سفت شده باشد و به سختی بالا برود و یا بالعکس بیش از حد شل باشد و با کوچکترین فشار به سمت پایین برود نشانه های از خرابی سیم کلاچ باشد.
2. لرزش کلاچ : چنانچه سیم کلاچ خراب باشد پس از برداشتن پا از روی پدال کماکان کلاچ درگیر و دچار لرزش خواهد شد.
3. جا نرفتن دنده ها : اگر دنده به صورت کامل خلاص نشود و دنده درست جا نیفتد یا به سختی جا برود نشان از خرابی این قطعه می باشد.
4. کار نکردن کلاچ : اگر سیم پاره شده باشد کلاچ خالی شده و کار نخواهد کرد.
خرید سیم کلاچ رنو ساندرو
این قطعه در برندهای متنوع با قیمت های متفاوتی به فروش میرسد. در زمان خرید توجه داشته باشید قطعه ای استاندارد و مورد تایید را خریداری کنید. چرا که قطعات غیر اصلی و تقلبی دارای طول عمر بسیار کوتاهی هستند که شما را ناچار به تعویض مجدد قطعه خواهند کرد.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.