Description
سال تولید(میلادی) | 2005 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 |
مدل خودرو | آزرا – سوناتا |
برند | hyundai |
کارکرد گیربکس های اتومات با گیربکس های دنده ایی کاملا متفاوت بوده است. به این صورت که گیربکس اتومات دارای صفحه و کلاچ های متعددی است. عمل تعویض دنده در این نوع خودرو بوسیله فشار هیدرولیک روغن انجام می شود. عملکرد این قطعات باعث ایجاد حرارت و داغ شدن دمای داخلی می شود که باعث اختلال در سیستم های هیدرولیکی می شود.
رادیاتور گیربکس هیوندای
رادیاتور گیربکس هیوندای قطعه ایی می باشد که وظیفه خنک کردن روغن گیربکس را برعهده دارد. این قطعه دارای دو لوله است که باعث گردش آب و ورود و خروج آن نیز می شود.
ساختار رادیاتور گیربکس هیوندای به صورت پره ایی می باشد که زمانی که دمای روغن گیربکس افزایش پیدا می کند کامپیوتر دستور خنک سازی را ارسال میکند. دستور ارسال شده به سنسور شیر خنک کن رادیاتور گیربکس منتقل و در نهایت لوله ورودی روغن آزاد می شود تا عمل خنک کنندگی انجام شود.
در اصل رادیاتور گیربکس هیوندای به گیربکس کمک میکند تا عملکرد مناسبی داشته و دچار خرابی های متعدد نشود.
خرید رادیاتور گیربکس هیوندای
خرابی رادیاتور گیربکس هیوندای می تواند باعث آسیب رسیدن به گیربکس شود. به این صورت که اگر دمای گیربکس افزایش پیدا کند باعث می شود روغن درون گیربکس نتواند روانکاری مناسب داشته باشد و فاسد می شود که این عمل باعث سوختن صفحات گرافیکی گیربکس خودرو، خرابی قطعات داخلی گیربکس و در نهایت سوختن گیربکس که دیگر امکان تعمیر آن وجود نخواهد داشت و باعث متقبل شدن هزینه های بالاتری برای راننده خواهد شد.
Reviews
There are no reviews yet.