مجموعه کلید سانروف برلیانس H330

فروش لوازم یدکی برلیانس اچ330 (Brilliance H330) با بهترین قیمت و کیفیت به همراه ارسال به سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات یدکی .

تومان1.236.760

شناسه محصول 8889223025762731
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

گارانتی محصول اصالت کالا و سلامت فیزیکی قطعه
مدت زمان تحویل ارسال در همان روز
مدل خودرو برلیانس h330
برند brilliance

مجموعه کلید سانروف برلیانس H330
سانروف قطعه متحرکی در سقف خودرو است که همانند یک پنجره قابل باز و بسته شدن است. هدف از ساخت سانروف رفت و آمد هوا و نور خورشید است که در شرایط آب و هوایی مناسب حس خوبی به راننده و سرنشینان انتقال می دهد. سانروف برلیانس H330 قابل باز و بسته شدن توسط مجموعه کلید سانروف برلیانس H330 می باشد. به طور کلی نحوه عملکرد سانروف ها به صورت دستی یا الکترونیکی امکان پذیر است. برای سانروف های دستی همان طور که از نام آن پیداست نیاز به نیروی دست است اما در خودرو های پیشرفته تر مانند سانروف برلیانس H330 عملکرد آن به صورت الکترونیکی و توسط کلید آن امکان پذیر است. اگر به دنبال خرید مجموعه کلید سانروف برلیانس H330 در یک سایت معتبر هستید می توانید در اینجا قیمت مجموعه کلید سانروف برلیانس H330  را مشاهده نمایید و در صورت تمایل به سفارش آن بپردازید.
 
نصب سانروف بر روی خودرو ها
در کارخانه و هنگام تولید خودرو های امروزی سانروف را نیز در سقف خودرو ها تعبیه می کنند، اما برخی از خودرو هایی که دارای سانروف نیستند، کارخانه ها به طور سفارشی سانروف را بر روی خودروهایی که از لحاظ کارشناسی امکان پذیر است انجام می دهند اما در صورتی که خودرویی بدون گرفتن مجوز اقدام به چنین کاری کند مراکز تعویض پلاک اجازه گرفتن پلاک را به آن ها نمی دهد. سانروف برلیانس H330 در همان ابتدای تولید بر روی سقف خودرو تعبیه می شود و با در نظر گرفتن مجموعه کلید سانروف برلیانس H330 توانایی باز یا بسته شدن آن را برای سرنشینان و راننده امکان پذیر می کند. اگر این قطعه از لوازم یدکی برلیانس H330 دچار مشکل شود، ممکن است به سختی در بازار آن را پیدا کنید اما نیازی به نگرانی نیست، سایت پارت سیتی به فروش مجموعه کلید سانروف برلیانس H330 می پردازد و با در نظر گرفتن قیمتی مناسب نسبت به بازار و سایر رقبا شما را دعوت به خریدی آسوده و با اطمینان می کند،  بنابراین این خرید می تواند بهترین تجربه شما در خرید های اینترنتی باشد. برای اطلاع از قیمت و خرید لوازم یدکی برلیانس همین حالا کلیک کنید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.