دسته بندی ها
محصولات اخیر

کلید شیشه بالابر جلو تکى مزدا 323

فروش لوازم یدکی مزدا323 (mazda323) با بهترین قیمت و کیفیت به همراه ارسال به سراسر ایران در فروشگاه اینترنتی لوازم و قطعات یدکی .

تومان0

شناسه محصول 0366036211107748
افزودن به علاقه مندی ها افزودن به مقایسه

توضیحات

گارانتی محصول سلامت فیزیکی کالا
مدل خودرو مزدا 323
برند mazda

کلید شیشه بالابر مزدا 323 یکی از قطعات مهم به کار برده شده در مزدا 323 است. صنعت شیشه سازی خودرو بخش مهمی در صنعت خودرو محسوب می شود، به طوری که یک درصد از کل پولی که برای خرید خودرو پرداخت میکنید برای شیشه های خودرو می باشد که از لحاظ کیفیت و ایمنی بار سنگینی را به دوش می کشد. شما فرض کنید شیشه های خودرو نباشند، نشستن در چنین خودرویی چه در فصل های گرم چه در فصل های سرد کار دشواری است و همچنین نبود این شیشه ها چقدر می تواند کار سارقان را آسان کند. برای بالا یا پایین کشیدن شیشه ها نیاز به کلیدی است تا این کار را امکان پذیر کند. این قطعه از لوازم یدکی مزدا 323 جزو قطعات پر مصرف است که بودن آن بسیار مهم تلقی می شود، چرا که اگر این قطعه دچار خرابی شود، بالا یا پایین کشیدن شیشه خودرو امکان پذیر نمی باشد. 
 
امنیت شیشه های جلو خودرو
شیشه های جلو خودرو را از جنس لمینت می سازند چرا که جنس این شیشه ها نسبت به شیشه های معمولی از امنیت بیشتری برخوردارند و از آنجا که جان راننده در تصادفات بیشتر در خطر است شیشه های جلو باید از امنیت بیشتری برخوردار باشند.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

.فقط مشتریانی که این محصول را خریداری کرده اند و وارد سیستم شده اند میتوانند برای این محصول دیدگاه(نظر) ارسال کنند.